8 תשובות
ברור
זה די כלום
כן, אם את רעבה תאכלי עוד
כן. אם את רעבה תאכלי עוד קצת לא יקרה כלום
כן
היית אןכלת עם לחם או משהו
כן גם אני ככה, מאז אני אוכלת עם לחם. המלצה, תשימי לחם בטוסטר או במצנם, שימי גבינה מעל ואת החביתה והעגבניות. זה ישביע אותך.
שואל השאלה:
אני מנסה לעשות דיאטה ולא לאכול יותר מידי בארוחות
ולחם אני לרוב אוכלת בערב ככה שאני לא רוצה לאכול פעמיים
אנונימית
הגיוני, היית צריכה להוסיף לחם רגיל /מקמח מלא
כן תוסיפי לחם או משהו שישביע אותך
באותו הנושא: