5 תשובות
אתה מתרחק מכל האנשים הרעים שמסביבך
יש לך תמיד מי להיות איתו ולאהוב לספר דברים ולהרגיש טוב עם עצמך ולהיות שמח אבל שנפרדים זה לא הכי נעים
יש לך תמיד מי להיות איתו ולאהוב לספר דברים ולהרגיש טוב עם עצמך ולהיות שמח אבל שנפרדים זה לא הכי נעים
יש לך מישהו שיתמוך בך
את חווה המון דברים כיפים שעושים הרגשה טובה
את חווה המון דברים כיפים שעושים הרגשה טובה
זה כיף
יש מישהו שתומך בך שתמיד שם לצידך
יש לך עם מי לשתף דברים
את חווה מה זה אהבה
את לא מרגישה בודדה
יש מישהו שתומך בך שתמיד שם לצידך
יש לך עם מי לשתף דברים
את חווה מה זה אהבה
את לא מרגישה בודדה
אנונימית
כי צריך משהו להתקרבל איתו וגם משהו לדבר אם
אני יכולה לתת לך יותר מ2 אבל במקרה הזה ביקשת 2 אז תקבלי 2 :)
1: יש לך עם מי להתכרבל בחורף, לשתות שוקו חם ולאהוב.
2: אם את נוסעת עם המשפחה לנופש משפחתי יש לך למי להתגעגע.
אני אשמח לשמוע אם יושב לך משהו על הלב ולעזור בעניין בפרטי באהבה :) מה שתבחרי כמובן.
1: יש לך עם מי להתכרבל בחורף, לשתות שוקו חם ולאהוב.
2: אם את נוסעת עם המשפחה לנופש משפחתי יש לך למי להתגעגע.
אני אשמח לשמוע אם יושב לך משהו על הלב ולעזור בעניין בפרטי באהבה :) מה שתבחרי כמובן.
באותו הנושא: