6 תשובות
זוגיות זה לא מזיק אף אפעם, אם זו זוגיות נכונה ושניכם מרגישים שזה נכון. אז בעצם למה לא?
זה לא אמור להיות כמשימה זה לא חשוב ולא רע.
יש הרבה יתרונות בלהיות בזוגות כמו שישנם כמובן גם חסרונות, אך לדעתי ההיתרונות גוברים עליהם.
קודם כל אדם שאוהב אותך אהבה אמיתית אין טוב וכיף מזה.
מישהו להיפתח בפניו, להעניק לו ללא תמורה או גבולות.
ליצור חוויות יחד ולהיות עם פרטנר לחיים. רואה בזה דבר באור מאוד חיובי
לא חייב לזה סיבות, לפעמים זה לבד בא ואת לא מחפשת תסיבות האלו
מישהו האוהב אותך לא כמוני שכולם אומרים שאני נחמדה ):
זה לא חשוב. פשוט אף אחד לא רוצה להיות לבד
קודם כי זה כיף שמישהו חושב עליך בסוף היום. ויש לך למי לספר מכל הלב על מה שעבר עליך זה גם בריא לנפש