10 תשובות
זה ממש קל, פשוט תסתכלי על טבלה מחזורית ויש לך את כל הנתונים, זה ממש ממש דקות.
הייתי עושה לך אבל להקליד את כל זה עכשיו זה בעייתי..
אני יכולה להסביר לך איך עושים אבל, זה גם עדיף.
ואני חייבת לשאול, את בכימיה ברשת? כי זה ממש מזכיר לי את השאלות של כימיה ברשת
הייתי עושה לך אבל להקליד את כל זה עכשיו זה בעייתי..
אני יכולה להסביר לך איך עושים אבל, זה גם עדיף.
ואני חייבת לשאול, את בכימיה ברשת? כי זה ממש מזכיר לי את השאלות של כימיה ברשת
אנונימית
שואל השאלה:
חח לא יש לי משימה באופק
חח לא יש לי משימה באופק
אנונימית
או :/
בכל מקרה אני יכולה להסביר לך איך עושים אם את רוצה
בכל מקרה אני יכולה להסביר לך איך עושים אם את רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אם את יכולה (:
אם את יכולה (:
אנונימית
בכיף :) למה אני מאנונימי?
טוב, אז את צריכה שתהיה לך טבלה מחזורית סך הכל.
סימון יסוד - הכוונה היא פשוט לאות שמסמלת אותו בטבלה, במקרה של פלואור זה f, פשוט תחפשי את השם בטבלה המחזורית ואז תכתבי את האות(או אותיות) שבמשבצת.
מספר אטומי - כתוב בטבלה באותה המשבצת של היסוד, אי אפשר לפספס
מספר מסה - גם כן כתוב בטבלה, בדרך כלל בקטן מתחת לעבוד. מספר המסה הוא בעצמם מספר הפרוטונים + מספר ניוטרונים.
מספר הפרוטונים- זהה למס האטומי, המספר האטומי בעצם נקבע בעקבות כמות הפרוטונים. אז קיצר כן כמו שאמרתי למעלה הוא כתוב באותה המשבצת וקשה לפספס אותו.
מספר אלקטרונים - זהה למספר הפרוטונים - אני חושבת שזה מה שהם רוצים לפחות, באיזה כיתה את?
טוב, אז את צריכה שתהיה לך טבלה מחזורית סך הכל.
סימון יסוד - הכוונה היא פשוט לאות שמסמלת אותו בטבלה, במקרה של פלואור זה f, פשוט תחפשי את השם בטבלה המחזורית ואז תכתבי את האות(או אותיות) שבמשבצת.
מספר אטומי - כתוב בטבלה באותה המשבצת של היסוד, אי אפשר לפספס
מספר מסה - גם כן כתוב בטבלה, בדרך כלל בקטן מתחת לעבוד. מספר המסה הוא בעצמם מספר הפרוטונים + מספר ניוטרונים.
מספר הפרוטונים- זהה למס האטומי, המספר האטומי בעצם נקבע בעקבות כמות הפרוטונים. אז קיצר כן כמו שאמרתי למעלה הוא כתוב באותה המשבצת וקשה לפספס אותו.
מספר אלקטרונים - זהה למספר הפרוטונים - אני חושבת שזה מה שהם רוצים לפחות, באיזה כיתה את?
יש עוד אבל רגע
שואל השאלה:
ואוו תודה רבה (:
ואני כיתה ט
ואוו תודה רבה (:
ואני כיתה ט
אנונימית
מספר ניוטרונים - אם תורידי את מספר הפרוטונים ממספר המסה תקבלי את מספר הפרוטונים, כי מסה היא בעצם פרוטונים + ניוטרונים.
מטען היון - שימי לב שבתגובה למעלה יש קישור של טבלה מחזורית. בקישור הזה יש אפשרות לראות את מטען היון של כל חלקיק (כתוב בשחור קטן על המשבצת)
פשוט תשתמשי בזה
טוב זהו נראלי, מקווה שזה יעזור :)
מטען היון - שימי לב שבתגובה למעלה יש קישור של טבלה מחזורית. בקישור הזה יש אפשרות לראות את מטען היון של כל חלקיק (כתוב בשחור קטן על המשבצת)
פשוט תשתמשי בזה
טוב זהו נראלי, מקווה שזה יעזור :)
בכיף :)
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית