4 תשובות
היי מתוקית אל תהיה עצובה, קודם כל את יכולה לנסות להתקרב לחברות של חברות שלך אני מאוד התקרבתי לבנות שלא הכרתי דווקא בגלל הקורונה אולי את גם תצליחי, וגם אם לא שנה הבאה צבא ושם תכירי הרבה חברות אני בטוחה בכך:)
שואל השאלה:
איך בידיוק אני יכולה להרחיב את המעגל הזה
אנונימית
כן מבינה אותך, נסי להכיר חברים ביציאות שלך עם עוד חברה למשל למקומות כמו פאבים או אפילו באינטרנט וכדומה..