9 תשובות
אחת קשה ואחת רכה
קשה , רכה זה לא נוח
הכריות ששומרות על הצורה
ובעיקרון אני לא ישן עליהם אני שם אותה בין הרגליים חח
ובעיקרון אני לא ישן עליהם אני שם אותה בין הרגליים חח
קשה
רגילה לא הבנץע
אחת אורטופדית כזאת והשנייה קשה כזאת
אם אני עם רכה אני מרגישה שאני בכלל בלי כרית
אבל בסופו של דבר כולם מגיעות לרצפה
אם אני עם רכה אני מרגישה שאני בכלל בלי כרית
אבל בסופו של דבר כולם מגיעות לרצפה
קשה
אני לא ישנה עם כרית אני פשוט זורקת אותה ממיטתי
ספוג האלה שהם גם רכות וגם קשות
באותו הנושא: