9 תשובות
עם
ברור שעם כרית
RY4
עם
בלי, לא ממש נוח.
עם
עם אבל אני תכלס ישנה על השמיכה ומשתמשת בה כמו הכרית שלי... (אני ישנה עם פוך)
יש לי 3 חחח