6 תשובות
תיתני לו סטירה שעשויה מצפרדעים
הוא נשמע כמו בן אדם חרא tbh...אם הוא ככה מתנהג לדעתי לא כדאי שתנסה להיות ידידה שלו
שואל השאלה:
הוצאתי אותו קצת יותר מדי חרא הוא לא כזה הוא באמת נחמד אבל כמגיעות בנות ש"מקובלות" יותר הוא הולך אליהן ככה זה כל הבנים
הוצאתי אותו קצת יותר מדי חרא הוא לא כזה הוא באמת נחמד אבל כמגיעות בנות ש"מקובלות" יותר הוא הולך אליהן ככה זה כל הבנים
תראי אני מנחש שהקצנת טיפה את ההתנהגות שלו. אבל זה באמת מתסכל שהוא לא שם לב לבחורה שמולו והולך ישר לתשוקות שלו בלי לנסות להתחשב. אל תדאגי אני בטוח שהבחור יבין את הטעות שלו. ואם לא תמצאי מישהו אחר בבקשה כי אני אומר לך שיש בנים טובים בעולם. לא הרבה לצערי אבל יש ומגיע לך מישהו שבאמת יירצה לשמוע אותך ולתת לך את החשיבות שמגיע לך ומעבר לה.
לילה טוב (:
לילה טוב (:
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
בשמחה (תודה על הפרח מעריך)
באותו הנושא: