4 תשובות
חחח מהה
לא שאלת את זה כבר?
חח בכל מקרה לדעתי זה פחות יסתיר את הכיעור שלך או איך שאת לא קורא לזה למרות שיופי זה עניין של טעם אז פשוט ממש תשקיעי שהעיניים שלך יהיו יפות ואת יסתדרת
חח בכל מקרה לדעתי זה פחות יסתיר את הכיעור שלך או איך שאת לא קורא לזה למרות שיופי זה עניין של טעם אז פשוט ממש תשקיעי שהעיניים שלך יהיו יפות ואת יסתדרת
אנונימית
בעיקרון- המסכה מכסה את החלק התחתון של הפנים..
במקום לנסות לחסות את ה"פגמים" או את הדברים שאת לא אוהבת בעצמך, את יכולה לנסות לשפר אותם/ לגרום לעצמך לאהוב אותם...
במקום לנסות לחסות את ה"פגמים" או את הדברים שאת לא אוהבת בעצמך, את יכולה לנסות לשפר אותם/ לגרום לעצמך לאהוב אותם...
מין הסתם חצי פנים מכוסות
חשבון פשוט
חשבון פשוט
באותו הנושא: