6 תשובות
סיכוי קטן, אך כן.
שואל השאלה:
לא נגעתי באף אחד אבל לפי האתר שרשום בו איפה היו חולי קורונה באוטובוס שהייתי עלה איתי חולה
לא נגעתי באף אחד אבל לפי האתר שרשום בו איפה היו חולי קורונה באוטובוס שהייתי עלה איתי חולה
אנונימית
אם לא היה מגע בכלל הסיכוים קלושים אבל עדיין מסוכן .
את צריכה להיכנס לבידוד
כן. ומסכה לא מגינה עלייך, אלא על אחרים.
אנונימי
באותו הנושא: