6 תשובות
סיכוי קטן, אך כן.
שואל השאלה:
לא נגעתי באף אחד אבל לפי האתר שרשום בו איפה היו חולי קורונה באוטובוס שהייתי עלה איתי חולה
אנונימית
אם לא היה מגע בכלל הסיכוים קלושים אבל עדיין מסוכן .
את צריכה להיכנס לבידוד
כן. ומסכה לא מגינה עלייך, אלא על אחרים.
אנונימי