4 תשובות
אני חושב שכל עוד יש קורונה לא יעשו אותם,כי זה לא חיסון כל כך חשוב.
בשנה שעברה (עדיין בקורונה) פשוט כל ילד בא בשעה אחרת לספרייה ועשה חיסון אז אולי
אצלי כבר עשו
אצלי עשו אבל אם לא עשו לך אז תצטרכי ללכת למרפאה ושיקבעו לך תור שתעשי
באותו הנושא: