התחברות
הרשמה
איך אומרים בקיצור לישון צהריים?
31 באוקטובר 2020, 18:44
שינה
עייפות
לילה
בוקר
שעות שינה
3 תשובות
לשנוצ
ס
ספייסי המקלף
שנצ קל
K
Kinganima
לשנוצ
נ
נערה מתבגרת *לא* נורמלית
באותו הנושא:
גם אתם הולכים לישון ב5 בבוקר כל יום וכשאתם קמים ב3 בצהריים אתם אומרים לעצמכם זהו מחר אני הולך לישון בשתיים עשרה
כמה שעות אמורים לישון בלילה? וצריך לישון בצהריים?
מה עדיף לישון עכשיו או לא לישון עד הצהריים?
איך רושמים אחר הצהריים בקיצור? אחצ"ה ככה?
ללכת לישון עכשיו ולקום ב7 בערב או ללכת לישון בצהריים ולהתעורר באמצע הלילה?
ללכת לישון שעתיים וחצי או לסבול עד אחר הצהריים ולעלות לישון ?
שווה לי ללכת לישון אם קמתי היום ב3 בצהריים ואני לא עייף ולא רוצה ללכת לישון?
איך להעביר תחושת עייפות בצהריים/ אחרי צהריים מבלי ללכת לישון?
איך זה הגיוני שכשאני הולכת לישון ב2 בלילה, אני קמה ב2 בצהריים, וכשאני הולכת לישון ב4-5 לפנות בוקר אני קמה ב12 בצהריים?!?!?!?!
בזמן האחרון אני הולכת לישון מאוחר בלילה ואז בצהריים אני ממש עייפה אז אני עושה שנצ מה עושים בשביל לישון בלילה ולא בצהריים
ללכת לישון ולקום ב2 / 1 בצהריים או אחרי או ללכת לישון מוקדם בערב?