8 תשובות
לא
פחות
לא!
אני גאה בו! אבוקדו זה מגעיל!
אני בוכה מה אתם עושים לי מינוסים לואי מסכים איתי שאבוקדו זה מגעיל.
אבל על טעם וריח אין להתווכ.
לא חחחחחח
אבל הוא כן אוהב בנות שאוכלות גזר. הוא יותר נמשך לזה כי הוא אוהב צבע עור בגוון כתום. אל תשאלו מאיפה לי הייתי מעריצה מידיי אוקיי?
אחותי את יודעת שהוא לא באמת התכוון לגזר נכון...? ^^
אני צורחת היא תמימה
אמ.מ.מ.מ.מ פחות, הוא יותר רוצה להכחיד את האבוקדו מהעולם....