2 תשובות
אין ממש מה לעשות... תחשבי שוב אם את רוצה להיות איתו בקשר אחרי שככה הוא מתנהג אלייך רק בגלל שאת בי
עריכה: סליחה רגע אני מבינה רק עכשיו שהוא חבר חבר שלך (שאתם בזוגיות), חשבתי ידיד
בעיקרון אם הוא גורם לך להרגיש לא נעים עם מי שאת אין לך סיבה להישאר איתו
תפרדי ממנו
עם הוא לא מוכן לקבל אותך הוא לא שווה אותך
באותו הנושא: