התחברות
הרשמה
עשיתי מבנה על שן של טיפול שורש ואני לא מרגישה בנוח כשאני אוכלת למה זה ככה?
6 בנובמבר 2012, 17:41
שיניים
טיפול שורש
בריאות השן
עגילים
2 תשובות
את פשוט צריכה להתרגל לתחושה
פ
פיטפיט ♫
זה תמיד ככה בהתחלה תוך יום יומיים זה יעבור ואת תתרגלי
c
coca cola ♥
באותו הנושא:
טיפול שורש בשיניים - מישהו כאן ביצע טיפול שורש ויכול להגיד לי אם זה כואב?: O
לא עשיתי טיפול שורש ואמרו לי שאני צריכה לפני שנה אני פשוט מפחדת, אני חייבת לעשות גם מבנה אחרי זה
כמה טיפולי שורש עשיתם עד היום?
כאבים לאחר טיפול שורש - ביום ראשון עשיתי טיפול שורש חוזר. עד עכשיו כואבת לי השן, להתחיל לדאוג?
סתימה וטיפול שורש - אם שמים סתימה רגילה בשן שצריכה טיפול שורש מה קורה לשן?
זיהוי הבעיה בשיניים - איך אני יודעת אם אני צריכה טיפול שורש או סתימה?
כאבים בשיניים לאחר טיפול שורש - האם כאב בשיניים אחרי טיפול שורש (אחרי שעתיים בערך) נורמלי?
סירוב לקבל טיפול שורש
מה זה טיפול שורש? זה כואב?
הרכבת כתרים על שיניים ללא טיפול שורש - רופא שיניים הציע להרכיב 4 כתרים על שיניים רגישות, ללא טיפול שורש, זה מקובל, או שחובה לעשות טיפול שורש?
אני מפחדת שאני צריכה טיפול שורש הכאבים לא כאלה עצומים אבל אני ממש מפחדת מישהו פעם עשה טיפול שורש ויכול להגיד אם זה כואב?