2 תשובות
אין שום דבר רע בלהיות רזה..
נשמע לי שפשוט אין לך ביטחון עצמי.. זה משהו חשוב מומלץ לעבוד עליו.
בכל אופן, בהצלחה היום! (:
נשמע לי שפשוט אין לך ביטחון עצמי.. זה משהו חשוב מומלץ לעבוד עליו.
בכל אופן, בהצלחה היום! (:
אין שום בעיה בלהיות "שחיף"
ובהצלחה היום❤
ובהצלחה היום❤
באותו הנושא: