5 תשובות
תלכי לשם ותגידי לו שלום יבש כזה ותצמדי לאחרים וזהו
אינלי מושג מה לעשות במקרים כאלו אבל הצמדתי שיעזרו לך
תלכי בכל זאת חברה שלך להגיד לו שלום וזהו לא מעבר לזה... פשוט להיות עם האחרים שיהיו שם
תלכי לשם, זאת החברה הכי טובה שלך ואני לא חושבת ששווה לפספס את המסיבה שלה בגלל זה. אני מתארת לעצמי שגם לו זה לא כל כך פשוט להגיע בידיעה שאת שם אבל פרידות קורות. וזה לגמרי בסדר שאת מרגישה ככה אבל פשוט תבואי לחגוג לחברה שלך ותהני3>
אל תתייחסי פשוט
באותו הנושא: