8 תשובות
של איכסה
שואל השאלה:
נו אני רצינית
אנונימית
לא באמת.
זה מגעיל כל אחד והטעם שלו זה שונה משאר המשקאות
לא משהו מיוחד
כמו טעם של תרופה מוגזת כזאת חמצמצה
של משקה אנרגיה, תלוי גם במונסטר עצמו כי יש עם לימון לדוגמא (אבל הוא מגעיל)
של סכרת
אקסל עם מלא מלא מלא סוכר
בירה אבל מאוד מאוד מאוד מאוד מתוק ככה שלא מרגישים בירה