3 תשובות
כי הן מדינות שונות(?)
שואל השאלה:
מה זה קשור למה שיוציאו את אותו הטלפון אבל ב2 גרסאות שונות הגרסה של ארצות הברית יותר טובה מהגרסה של ישראל
אנונימי
כי אנחנו מקבלים גרסה אירופאית. בדרך כלל התדרים הסלולרים בארצות הברית(וביפן) שונים מהאלה האירופאים(והישראלים).