9 תשובות
זה סוג של אח גדול כי יש להם את הרובוטית הזו שאומרת להם מה לעשות ויש חוקים ופרס בסוף
ממש לא
זה לדעתי יותר טוב מהאח הגדול
שואל השאלה:
למה לא זה אותו דבר אבל חוקים שונים לא?
למה לא זה אותו דבר אבל חוקים שונים לא?
אנונימית
שואל השאלה:
כע אני גם חושבת שזה יותר טוב פשוט זה כמו האח הגדול
כע אני גם חושבת שזה יותר טוב פשוט זה כמו האח הגדול
אנונימית
נכון זה על אותו סגנון אבל פשוט לא אותם חוקים
בקיצור תכנית ריאליטי עם פרס בסוף
זה באותו הסגנון, אבל לדעתי יותר טוב
הפח הגדול
אנונימית
באותו הנושא: