תשובה אחת
אני גם מרוקאית אז אני אסביר לך לפי מה שאני יודעת.. לרוב בבתים כאלה האמא מאוד מאוד מגוננת ושומרת על הבנים שלה ו כשאישה אחרת באה תמיד על ההתחלה יש מתח כזה אל תקחי אישי ותני לזה זמן.. בטוחה שהיא לא התכוונה לפגוע