7 תשובות
זה לגיטימי
ירד לך כי הוא לא הטעם שלך, את לא נמשכת אליו
אם אין משיכה , לא כדאי להמשיך לקשר זוגי, אפשר ידידותי, לא מעבר
ירד לך כי הוא לא הטעם שלך, את לא נמשכת אליו
אם אין משיכה , לא כדאי להמשיך לקשר זוגי, אפשר ידידותי, לא מעבר
זה קרה גם לי
אבל בתכלס אני מרגיש נוח עם הבן אדם אז לא אכפת לי
כל עוד כיף לי איתו
אבל בתכלס אני מרגיש נוח עם הבן אדם אז לא אכפת לי
כל עוד כיף לי איתו
אמאלה קרה לי בידיוק כזה מקרה מישהו עם אופי מדהים באמת גם אני התחלתי לפתח אליו רגשות רק בגלל האופי שלו ובידיוק כמוך הרגשתי בן אדם מגעיל אבל זה לא אשמתי שלא נמשכתי אליו חיצונית.
זה לא אשמתך שלא נמשכת אליו תמשיכי לדבר איתו הוא בטח עושה לך טוב אם את רואה שזה ממשיך תכניסי אותו לאזור של הידיד טוב
זה לא אשמתך שלא נמשכת אליו תמשיכי לדבר איתו הוא בטח עושה לך טוב אם את רואה שזה ממשיך תכניסי אותו לאזור של הידיד טוב
ואם הוא מדבר איתך מעמוד פיקטיבי אז כדאי שתחשבי שוב משהו פה מוזר
שואל השאלה:
אבל לא נעים לי ממנו, ובכללי אני באמת אוהבת אותו את איך שהוא מתנהג אליי ומדבר אלי..
אבל לא נעים לי ממנו, ובכללי אני באמת אוהבת אותו את איך שהוא מתנהג אליי ומדבר אלי..
אנונימית
זה מאוד לגיטימי ובסדר אני לגמרי מבינה אותך אבל אין לך כל כך מה לעשות גם אני חיפשתי מלא פתרונות
אבל שתדעי שלפעמים האופי מתעלה על היופי והחיצוניות אם האופי שלו כל כך מדהים בעינייך ואת באמת אוהבת אותו את יכולה לנסות משהו, לפעמים עם אופי מדהים לא מתייחסים ליופי
באותו הנושא: