התחברות
הרשמה
Samsung
למישהו יש את הGalaxy A36 ויכול להגיד איך הוא?
אנונימי
:
23 באפריל 2026, 00:27
13
למי שיש S25 FE אתם מרוצים?
-
קישור מצורף
אנונימי
:
21 באפריל 2026, 14:27
9
יש ץמונות לייב בסמסונג?
פשוט מתקיימת
:
21 באפריל 2026, 00:05
1
יש לי גלקסי s25, ופתאום התמונות יוצאות לי ממש מטושטש, למה?
סתיו'וש
:
20 באפריל 2026, 15:33
7
אם המסך של הטלפון שלי מת כבר חודשיים, יכול להיות שכל הטלפון כבר מת? שמתי אותו במטען והוא לא ממש מביא סימנים שהוא נטען
אנונימית
:
15 באפריל 2026, 09:54
15
1
2
3
4
5
6
7
8
9
עמוד
3
מתוך
9
עמודים