התחברות
הרשמה
איך משנים שעה באייפון ועושים שזה יהיה אוטומטית בפעם הבאה?
28 באוקטובר 2020, 08:33
שעון חורף
3 תשובות
הגדרות>> תאריך ושעה>> ואז תלחצי שזה יהיה אוטומטי
ד
דיימון סאלבטור
שואל השאלה:
תודה
שאלוהים יעזור
בכיף
ד
דיימון סאלבטור
באותו הנושא:
שאני עושה סלפי באייפון זה יוצא תמונת מראה איך אני משנה את זה?
איך עושים באייפון 11 שהטלפון יהיה על שקט?
שנה שעברה קנו לי אייפון 7 ואמא שלי אמרה שזה יהיה לשנתיים +
איך אני עושה באייפון שהוא על שקט מהכפתור אז שיתקשרו אלי לא יהיה רטט?
איך עושים באייפון שמסך נעילה יהיה גיפ כזה של כמה שניות במקום תמונה?
איך עושים שלא יהיה מתקן אוטומטי במקלדת באייפון?
איך אני עושה באייפון שכששולחים לי הודעות אז יהיה הבזק כזה של פלאש?
עוד שנה אני קונה אייפון 11 פרו מקס הוא יהיה טוב עוד שנה?
איך עושים באייפון שמתקשרים אלי או שולחים הודעה יהיה פלאש?
איך עושים שהסטטוס בוואטספ יהיה לכולם ולא רק לאנשי קשר באייפון 8 פלוס?
איך עושים שכל האפליקציות יהיו באותו הצבע בעדכון החדש באייפון?