9 תשובות
וואלה נכון
הדור הקודם קודם גם היה מיוחד, זה היה הדור האחרון בו היו שורדי מלחמת העולם הראשונה
כן, מה מיוחד בזה?
כע אה תמיד ידעתי שאני מיוחדת
חחח סתם
חחח סתם
והדור הראשון שייסבול מהשלכות הסמארטפונים מגיל צעיר מדי, דור מאוד מיוחד, ייאי
^^גם היום חיים אנשים שחיו במלחהע הראשונה
^^גם היום חיים אנשים שחיו במלחהע הראשונה
אנונימית
סטיפסרית
בדיוק^^^
בדיוק^^^
וגם דור של הקורונה , דור שגודל למסכים
בתכלס אין עלינו ( :
בתכלס אין עלינו ( :
אנחנו בשואה שנייה אם תהית
אנונימית
וואו כן.
זה רק מחזק את העובדה שצריך לשמור בכל הכוח את המורשת שלהם והסיפורים, שבחיים לא נשכח כמו שאומרים, כי ניצולי השואה הולכים ומתמעטים..
וואו תארו לכם איזה יום עצוב זה יהיה שניצול השואה האחרון בעולם ילך לעולמו. וזה קרוב מאי פעם
זה רק מחזק את העובדה שצריך לשמור בכל הכוח את המורשת שלהם והסיפורים, שבחיים לא נשכח כמו שאומרים, כי ניצולי השואה הולכים ומתמעטים..
וואו תארו לכם איזה יום עצוב זה יהיה שניצול השואה האחרון בעולם ילך לעולמו. וזה קרוב מאי פעם
באותו הנושא: