התחברות
הרשמה
למה מאז שהתגייסתי האיי קיו שלי ממש ירד ?
27 באוקטובר 2020, 20:22
IQ
מנת משכל
ICQ
בדיקות
חיילים
תשובה אחת
אולי הוא עלה ורק עכשיו שמת לב כמה את סתומה לכי תדעי
א
אדון החליל
באותו הנושא:
מה האיי קיו שלכם?
איך להוריד למישהו את האיי קיו שלו ?
שלום מהי רמת האיי קיו בממוצע ומהי רמת האיי קיו הכי גבוה
רק לי ירד האיי קיו למינוס 100 עכשיו?
רק אני חושבת שהאתר הזה דווקא העלה לי את האיי קיו?
האיי קיו שלי זה 120 מה זה אומר?
תקשיבו רגע עשיתי טופס ירוק לפני שהתגייסתי בגלל שהתגייסתי אני צריכה חדש עם רופא של צה"ל?
אם האיי קיו שלי למשל שמונים, מה זה אומר עלי?
מה האיי קיו שלכם?
אם התגייסתי ב28.10 והייתי בדחש והתגייסתי שוב ב26.11 וכתוב לי בחודש ה28.10 שהתגייסתי,מתי אני אשתחרר? לפי איזה תאריך?
איך קוראים לטראנס הזה עם האיי היי הייה אוו משהו כזה