5 תשובות
ארצות הברית אני חושבת , כי זה חוויה
בולגריה וכי היה שם גלידה חינם ודודים שלי שלא ראיתי כמה שנים כי הם גרים בחול הגיעו באמצע החופשה בהפתעה ויום לפני נפלה לי שן אז הייתי בטוחה שזו מתנה מפחית השיניים שהם באו וממש שמחתי(:
אוי התמימות
הייתי בסין וזאת הייתה חוויה מדהימה כי זה שונה. זה לא אירופה לסינים יש כל מיני מנהגים שונים (שלי לפחות נראו דיי הזויים) וכל כך נהנהתי שם
אבל בכללי כמעט כל טיסה או נופש עם המשפחה זה משהו שממש כיף לי בו
התלבטות בין תאילנד לאמסטרדם (בכריסמס שניהם אמאלה שלמות)
קשה להחליט