3 תשובות
מסכימה עם שואל השאלה
אבל יש כאלה יפות נראלי אני אחשוב רגע

הנה אדיסון
אנונימית
ג'ינג'י וירוק אולי?
לא בקטע זה סתם חשבתי על שילוב צבעים פחות מוצלח וזה מה שעלה
ג'ינג'י וכל צבע עיניים שקיים הכי מכוער