20 תשובות
בעיני זה הפרש ממש מוגזם בגיל הזה, אבל אני לא מכירה אף אחד מכם ואין לי מושג מה קורה ביניכם.
אז יכול להיות שכן ויכול להיות שלא.
אז יכול להיות שכן ויכול להיות שלא.
זה לא הולך!
לבן 26 אין מה לחפש אצל ילדה בת 17 שבראש שלה זה בגרויות.
לבן 26 אין מה לחפש אצל ילדה בת 17 שבראש שלה זה בגרויות.
הולך לכלא
שואל השאלה:
באסה שגיל קובע ולא מה שמרגישים
באסה שגיל קובע ולא מה שמרגישים
אנונימי
באסה באסה
חחח כלא עם סורגים הולך?
סתם לא עכשיו ברצינות- לא
סתם לא עכשיו ברצינות- לא
שואל השאלה:
חברים זה לא קשור לכלא זה לא שאני עכשיו פדופיל והולך ךעשות משהו או דבר כזה.. תודה לרציינים שענו באמת(:
חברים זה לא קשור לכלא זה לא שאני עכשיו פדופיל והולך ךעשות משהו או דבר כזה.. תודה לרציינים שענו באמת(:
אנונימי
תשמע על פי החוק אתה יכול להיות איתה (כי יש לה 16+).
אבל אני לא חושב שההורים שלה יסתכלו על זה בעין טובה.
אבל אני לא חושב שההורים שלה יסתכלו על זה בעין טובה.
תלוי מה הרצונות שלך בגיל הזה..אתה לא יכול לצפה ממנה לעשות דברים שאתה רוצה וגם היא לא יכולה להתחתן כזה מוקדם ואתה כבר בגיל שבדרכ מתחתנים..זה תלוי בציפיות אבל אם תחכה לה ולא אכפת לך אז זה מה שמרגישים...למרות שכדאי לפחות שתחכה עוד שנה כשהיא תיהיה בת 18 וככה זה יהיה עדיף יותר למרות שעדיין לא יודעת אם יתאים היא רק תתחיל צבא והכל..זה סתם סיבוך למה שלא תמצא בגיל שלך?
שואל השאלה:
סבבה תודה(;
סבבה תודה(;
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי כלכך רצונות או מצפה ממנה למשהו רק הייתי רוצה לשמור עלייה ולחתונה אני לא לחוץ ולא חושב עלזה עדיין
אין לי כלכך רצונות או מצפה ממנה למשהו רק הייתי רוצה לשמור עלייה ולחתונה אני לא לחוץ ולא חושב עלזה עדיין
אנונימי
אתה יכול לשמור עליה גם בלי זוגיות..
שואל השאלה:
יודע אבל אוהב אותה אבל מבין שאןן מה לעשות עם זה אז בסדר
יודע אבל אוהב אותה אבל מבין שאןן מה לעשות עם זה אז בסדר
אנונימי
לא .
היא עדיין בבגוריות .
את כבר בדרך לילד ראשון .
היא עדיין בבגוריות .
את כבר בדרך לילד ראשון .
זה ילך אולי כשתהיו יותר גדולים אני חושבת , בנתיים לא
אולי תחכו שנה ואז זה היא חוקי
כן אם היא בוגרת..
לא, תתחיל משפחה או משהו ותן לה לגמור תיכון
לא
זה חוקי. בהצלחה
באותו הנושא: