6 תשובות
תפסיקי ללכת אליו שירשו לו תלכי
ולגבי הכיסא הכל טוב רק תבקשי שלא ישב עלייך יותר
תשמעי
אני מבינה למה היא התעצבנה..
זה שאת לא קנאית לא אומר שגם היא
ואני מאמינה שאם חבר שלך ידע מזה הוא גם יתעצבן
תנסי לדבר עם החבר הטוב ולהגיד לו אם זה הפריע או משהו..
ולהבא אל תעשי את זה..
יש לו חברה..
פשוט תחשבי מה את היית מרגישה אם הוא היה עושה את זה.
הכל בסדר, לא עשית שום דבר רע.
שתשב בשקט מה היא רוצה מחייך!
זה בטעות ובלי כוונה ואם כבר זאת אשמת החבר הכי טוב שלך תסבירי לחבר שלך בדיוק ככה!
למה מה קרה כיאלו שכבתם.. סתם מגזים