3 תשובות
לא
רק רב קו
לא, מניסיון
כשלא היה לי רב קו בתקופת הקורונה ורציתי לשלם עם מזומן הנהגים לא הסכימו לקחת את הכסף והכניסו אותי מבלי לשלם.
ממה שידוע לי לא