17 תשובות
1.85-1.87
עכשיו אני 1.91
עכשיו אני 1.91
1.87, כרגע 1.84
אני 190
וטוב לי ככה
וטוב לי ככה
1.83 וטוב לי ככה
1.60, רוצה 1.77 לפחות.
אנונימי
למה כולם גבוהים??
אני 168 ואם אני אגיע ל180 אני אשמח ממש
אפילו 178 כזה
אני 168 ואם אני אגיע ל180 אני אשמח ממש
אפילו 178 כזה
אמרו רק בנים^
אנונימי
^אבל את בת
^אנחנו כמה במשתמש
מה שהיא אמרה^
אין לי מושג מה הגובה שלי אבל זה טיפה מעל מטר שמונים ואני סבבה איתו.
1.88 הכי טוב
אנונימי
1.81
הייתי רוצה ככה 1.85 כמו שאבא שלי עכשיו
הייתי רוצה ככה 1.85 כמו שאבא שלי עכשיו
1.70
ואני רוצה 1.80-1.85 .
ואני רוצה 1.80-1.85 .
אני 1.72, הייתי רוצה להיות בערך 1.65, באמת שנשבר לי להכניס את הראש לתוך העצים שהעירייה שלי לא גוזמת ולשבור מטריות כל חורף בגלל ענפים נמוכים
אני 1.78
הייתה יכולה להיות ממש מגניבה מישהי גבוהה ממני באיזה שני סנטימטרים
הייתה יכולה להיות ממש מגניבה מישהי גבוהה ממני באיזה שני סנטימטרים
בנים רוציל להיות גבוהים יותר מהגובה האידאלי. על פי מחקרים רבים הגובה האידאלי הוא סביב ה-1.83 אבל גברים בממוצע רוצים להיות 1.87-1.88
אנונימי
באותו הנושא: