התחברות הרשמה

אנשים בצהל ואנשים שהשתחררו עד לפני שנתיים, להתגייס לחוסן נשי זה כזה גרוע?

27 באוקטובר 2020, 10:54
גיוסחייליםתפקידיםקורסים    
תשובה אחת
מה זה חוסן נשי?
ה
האנונימית המפורסמת
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על אנשים שלא התגייסו לצהל או שהשתחררו על נפשי
למה לאנשים כל כך אכפת אם בא לי לשרת בצהל או לא?
מה הסיכוי שאפגוש בצהל אנשים מסטיפס?
יש כאן אנשים שהשתחררו מהצבא על 21?
בתור חיילת בצהל, מותר לי לפי חוק לקעקע אנשים? לא על עצמי, אנשים אחרים (כוונה לאזרחים
אנשים שהיו במיונים בצהל
למה הרבה אנשים רוצים להיות בתפקידים משמעותיים בצהל? כאילו... יש תפקידים בצהל לא קלים
איך בצבא אנשים שורדים 3 שנים במקלחות המגעילות והמסריחות בצהל?
אנשים שהשתחררו מהצבא. איך עשיתם את זה?
חייב ללמוד אחרי צבא ?אנשים שאתם מכירים שהשתחררו אחרי כמה זמן יתחילו ללמוד ?
יש פה עוד אנשים שהשתחררו מהצבא על פיברומילאגיה?