13 תשובות
15-16
לא הייתי חחח
לא הייתי חחח
15+ לדעתי
ולא הייתה לי חחח
ולא הייתה לי חחח
שואל השאלה:
מה עם 14 ?
מה עם 14 ?
זה נראה יחסית לגיטימי מאז גיל 15.
הנשיקה שלי הייתה בגיל 15.
הנשיקה שלי הייתה בגיל 15.
שואל השאלה:
לכולם פה לא היה ? חחח מזל מרגישים שייכים
לכולם פה לא היה ? חחח מזל מרגישים שייכים
אני חושבת ש14 זה ממש סבבה אם כבר התנשקת אבל אם לא אל תמהר לשום מקום
שואל השאלה:
זאת בת אבל תודה ואני פשוט רוצה לדעת מתי כדאי
זאת בת אבל תודה ואני פשוט רוצה לדעת מתי כדאי
13
הראשונה הייתה ב14 ונראה לי שבין גיל 12 לגיל 13 יש שינוי משמעותי בבגרות של אדם
אז...
הראשונה הייתה ב14 ונראה לי שבין גיל 12 לגיל 13 יש שינוי משמעותי בבגרות של אדם
אז...
שואלת השאלה, כשזה יבוא זה יבוא.
את לא צריכה למהר ואל תעשי את זה כשאת לא רוצה. זה יהרוס את כל הקטע אם תעשי את זה מרצון של ניסיון.
את לא צריכה למהר ואל תעשי את זה כשאת לא רוצה. זה יהרוס את כל הקטע אם תעשי את זה מרצון של ניסיון.
אופס כתוב שואל השאלה )
שואל השאלה:
אני צריכה לשנות אבל זה מראה לי שכתוב שאני בת
אני צריכה לשנות אבל זה מראה לי שכתוב שאני בת
15+ ושלי הייתה לפני שלושה שבועות :)
באותו הנושא: