2 תשובות
וואו אני לא ממש יודעת מה להגיד אבל את מושלמת כמו שאת.
כן ככה זה הגלולות, הן באמת גורמות להשנה אבל היי, עזבי, הכל בסדר. גם אני עם החזה הכי קטן בחבורה ולומדים לחיות עם זה. לפחות זה לא שובר את הגב חחח ;)
באותו הנושא: