4 תשובות
הפגנות זה בסדר לא בתקופה הזו.
זה רק עושה יות הדבקות
"זה רק עושה יותר הדבקות"
"זה לא עוזר"
אנשים יכולים להמשיך להתמרמר, אבל המנדטים מדברים בשם עצמם
"זה לא עוזר"
אנשים יכולים להמשיך להתמרמר, אבל המנדטים מדברים בשם עצמם
קודם כל שהקורונה תיגמר אח''כ שיריבו ימין ושמאל
באותו הנושא: