7 תשובות
ממש לא, חוק חינוך חובה קובע שזה בחינם.
שואל השאלה:
למי פונים נגד בית הספר?
למי פונים נגד בית הספר?
אנונימית
בעיקרון למשרד החינוך יש מספר טלפון, אולי תנסי
לא שמעתי על דבר כזה אצלנו מחייבים מתכונת
פונים למפקחת
פונים למפקחת
לא^ לא צריך.
ברצינות אני מבטיחה לך, זה לא דבר.
ברצינות אני מבטיחה לך, זה לא דבר.
אה האמת שאם זה מועד ב אז יש מצב, צריך לבדוק את זה.
ממש ממש לא. אין כזה דבר בשומקום. לבית ספר אין סיי בכלל אם את עושה מועד ב או לא הם רק אמורים לסדר את זה. לא שמעתי על דבר כזה מעולם ועשיתי מועד ב פעמיים
באותו הנושא: