6 תשובות
גם לי ש אותוו הוא ממש ממש טוב
שואל השאלה:
אם את סטודנטית לקוסמטיקה, יש לי כמה שאלות, אני יכולה לפנות אלייך בפרטי?
אם את סטודנטית לקוסמטיקה, יש לי כמה שאלות, אני יכולה לפנות אלייך בפרטי?
אנונימית
בשמחה
בגדול מבחינת מרכיבים הוא דיי סתמי יתן לחות לא מעבר אבל חשוב לדעת שיש הרבה מוצרי פארם עם אלכוהול ובישום שיכולים לגרות את העור ולייבש אותו שזה לא משהו שאנחנו מצפים שקרם לחות - להפך נרצה שהוא יעניק לחות וירגיע.
*סטודנטית לקוסמטיקה
*סטודנטית לקוסמטיקה
שואל השאלה:
יש לי של הזה עם התמצית תה ירוק או משהו כזה
יש לי של הזה עם התמצית תה ירוק או משהו כזה
אנונימית
כןן מאוד
באותו הנושא: