התחברות הרשמה

אם אני מידה סמול כדי לקנןת את הפוטר של עדיקה עם העיניים מידה מעל או סמול כי כתוב שזה סגנון רחב הןא באמת רחב?

26 באוקטובר 2020, 22:17
אופנהAdikaעדיקה    
תשובה אחת
יש כאלה שאמרו שגם הxs ענק. הגזרה זה אוברסייז.
ח
חמצוץ:)
באותו הנושא:
יש פה מישהי שאין לה את הפוטר הכתום של עדיקה???
מי שמתאימה למידות של עדיקה היא רזונת?
זה נכון שהמידות של עדיקה קטנות ברמות?
למה הפוטרים של עדיקה גם מידה xs כאלה ענקיים לעוד מישהי זה ככה?
עדיקה זה רק לרזוזות או שיש שם מידות נורמליות?
אם אני מידה XS בכל הבגדים של עדיקה אני נחשבת רזה?
איך לדעת איזה מידה אני בחזייה לדוגמה בגוזייה אני מידה סמול / אקסטרה סמול כזה?
קפוצון של גברים מידה סמול יראה טוב על בת במידה סמול?
הפוטר הצבועי הזה של עדיקה עם איזה מכנס הוא הכי מתאים?
אם אני רוצה פוטר אוברסייז ואני מידה סמול, אז לקנות מדיום או לארג'?
רק אני חושבת שהחנות עדיקה פשוט חולנית במידות הצרות שלה