10 תשובות
אם אני לא טועה, בשביל מה זה?
מלמדים את זה בביולוגיה לבית ספר
שואל השאלה:
^יש לי מחר מבחן על זה ולא הבנתי כלום ממה שרשום בספר..
הם מסבירים שם הרבה דברים לא נחוצים וברמה קצת יותר גבוהה (זה מיקודית)
^יש לי מחר מבחן על זה ולא הבנתי כלום ממה שרשום בספר..
הם מסבירים שם הרבה דברים לא נחוצים וברמה קצת יותר גבוהה (זה מיקודית)
אנונימית
מגמת ספורט או ביולוגיה ?
שואל השאלה:
ביולוגיה
ביולוגיה
אנונימית
ביולוגיה
אהה
בעצם הצמח קולט את הפחמן הדו חמצני מהאור
ואז הוא הופך אותו לחמצן חלק הוא משתמש לעצמו וחלק הוא פולט לסביבה שלנו
הוא עושה את זה דרך העלים -מיטוכונדריה
ואז הוא הופך אותו לחמצן חלק הוא משתמש לעצמו וחלק הוא פולט לסביבה שלנו
הוא עושה את זה דרך העלים -מיטוכונדריה
אנונימית
נשימה תאית מתבצעת במיטוכונדריה
כן
אנונימית
באותו הנושא: