7 תשובות
לי יש ויסות חושי וזה נוראא
שואל השאלה:
מה זה בעצם?
אפשר לטפל בזה?
אנונימית
ויסות חושי זה שרגישים לכל מיני חושים אצלי זה שקשה לי עם אור חזק זה כואב לי בעיניים או שאם אני שומעת משהו רק מאוזן שמאל זה מחרפן אותי או שאני לא יכולה לסבול את ה שאנשים נוגעים או שאני לא יכולה לשים בגדים מסוימים כי היא לא נוחים...
וכן אפשר לטפל בזה זה פשוט להתמודד עם הדברים שלא נעימים לך למשל אני ניסיתי שידעו בי ואני לא אלך לצד המקביל בגוף לרגע גם שם אבל זה התחיל להיות נורא .....
שואל השאלה:
ואיי זה נשמע יותר מדי קשה אני פשוט מעריצה אותך צריך בשביל זה חתיכת כוח סבל
אנונימית
אנשים באים אליי נוגעים לי ביד ואני ישר מרביצה להם ביד או עושה משהו אחר כדי שילמדו לא לעשות את זה חחח
אני גם עם ויסות חושי..
אני לא יכולה לגעת בכל דבר שעשוי מעץ או צמר, רעשים חזקים מכאיבים לי מאוד (צפירות של מכוניות או של יום הזיכרון), הרבה בגדים מציקים לי (רובם), כל סוג של ריח עושה לי בחילות ברמה שאני מקיאה, חוש הראיה שלי משובש (יש לי משקפיים) ויש מלא מאכלים שאני לא אוכלת בגלל המרקם שלהם
ויש עוד דברים אבל אני לא אחפור