התחברות הרשמה

אם אני שמה בדיסקורד את הסטטוס אונליין לdo not disturb אז כשאני יוצאת מהדיסקורד זה נשאר do not disturb או משתנה לidle?

26 באוקטובר 2020, 14:20
דיסקורדdiscordמשחקי מחשבצ'אטיםתמיכה    
2 תשובות
נשאר do not disturb
אנונימית
נשאר עד הפעם הבאה שתחליטי לשנות
C
Cheese.pix
באותו הנושא:
אני משועמם. אז מי משתמש כאן בדיסקורד?
איך בדיסקורד אפשר להראוצ את המסך שלי במקום אותי?
שיש סימן ירוק בדיסקורד וזה מהמחשב זה אומר שהוא כרגע משתמש בדיסקורד או שהמחשב שלו דולק פשוט?
למה כשאני רושמת סטטוס בדיסקורד זה לא מראה לאחרים?
איך שמים סטטוס בדיסקורד?
סתם שאלה למי יש דיסקורד ורוצה לדבר דרך אגב שם בדיסקורד #2752
איך עושים סטטוס בדיסקורד?
אם בדיסקורד יש סימן של טלפון ירוק ליד הפרופיל זה אומר שכרגע זה מהטלפון? כאילו אונליין עכשיו מהטלפון?
ירוק בדיסקורד- אונליין מדבר שם או מחשב דלוק? כנל לצהוב
מה הנקודה הצהובה אומרת בדיסקורד?
מה דעתכם על בן אדם שמשתמש בסקייפ במקום בדיסקורד?