9 תשובות
בצער בעלי חיים אם את מאמצת גור הסל אימוץ רק 300 שקל(אבל את מתחייבת לעקר לסרס את הגור) כלב בוגר זה 700-800 שקל ויש אנשים שמוסרים את הכלבים שלהם לאימוץ ואז אין סל אימוץ אבל יכולה לנסות לחפש בפייסבוק או ביד 2
אנונימית
אחותי זה ממש זול וחוסך לכם מלא כסף הסל אימוץ למה לוותר על זה?
שואל השאלה:
חייב לסרס את הגור???
חייב לסרס את הגור???
כן, זה הרבה יותר מוסרי והעולם לא צריך עוד גורים בעולם. תסרסי גם שלא יהיו לך גורים אם זאת נקבה או שלא יכניס להריון נקבה ולא תדעי מה יהיו עם הגורים.
שאת מאמצת גור מצער בעלי חיים(ואלי גם עמותת אחרות) את מתחייבת לסרס אותו שיגיע לגיל המתאים על היתחיבות את שמה כסף כלומר אם לא תסרסי אותו הם יקחו ממך 200 300 שקל(צריך לתת פרטי אשראי ככה היה שאני אימצתי גורה אם את מסרסת אז לא לוקחים ממך כסף) שאת מאמצת כלב בוגר אז הוא כבר מגיע מסורס ואז אין את כל זה אבל הסל אימוץ שלו יקר יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל למה חייב לסרס אותו
אבל למה חייב לסרס אותו
כי לא רוצים שהכלב יביא גורים יש מספיק כלבים חסרי בית והעמותה לא רוצה שהגור שהם נתנו לאימוץ יביא אחרי שנה עוד 10 גורים שהם יזרקו ברחובות או ישלחו לכלביות ואחרי עוד תקופה יהיה עוד ועוד ועוד גורים(כלבים מביאים הרבה גורים והכלבה יכולה להמליט בין פעם אחת ל4 בשנה הממוצא פעמים ואם זה זכר הוא יכול להכנס להריון שתי כלבות וזה יוצא יותר מדי גורים שאין להם בית שהיו ברחובת יעברו התעללות או ירדמו או כל דבר אחר כי אין בית למצוא לכל כך הרבה גורים) העמותה רוצה למנוע את זה
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי אבל זאת יש אפשרות לבחור לא לסרס?
הבנתי אבל זאת יש אפשרות לבחור לא לסרס?
שאת מאמצת גור אז כן פשוט תצתרכי לשלם בגלל זה עוד כסף(כמו שהסברתי את מתחייבות לסירוס שהגור בוגר מספיק את נותנת פרטי אשראי ומתחייבות על 200 או 300 שקל אני לא זוכרת את המחיר המדיויק אם לא סירסת את הכלב אז אם יקחו ממך את הכסף של ההיתחייבות אם את כן מסרסת לא יקחו ממך כלום)
שאת מאמצת כלב בוגר הוא כבר מסורס אין בעמותות/כלביות כלב שלא סרסו אותו אז אין לך ברירה בחירה אם לסרס אותו או שלא
שאת מאמצת כלב בוגר הוא כבר מסורס אין בעמותות/כלביות כלב שלא סרסו אותו אז אין לך ברירה בחירה אם לסרס אותו או שלא
אנונימית
באותו הנושא: