תשובה אחת
היי. לגבי מדעים - ישאלו אותך על מה את אוהבת במדעים, למה, ושמעתי שעכשיו יש גם מבחן חשיבה מתמטית שאין לי מושג מה הולך בו (לא חושב שהוא היה קיים כשנבחנתי). יהיה גם מבחן קרני שאין כל כך איך להתכונן אליו, אבל אי-מעבר שלו לא מעיד על אי-קבלה לבית הספר. חוץ מזה, יהיו שאלות על איך את מסתדרת עם אנשים וכו' כדי לראות שאת שפוייה.
בראיון זה יהיה אותו הדבר בגדול, פשוט ינסו להכיר אותך. העיקר להיות כנה וחברותית. אם את מתמיינת למדעים יתנו לך שאלת חשיבה דבילית כזאת לפתור.
לגבי אומנות - אין לי מושג. צריך תיק עבודות, ואין איך להתכונן לזה. פשוט תראי מוטיבציה ואם את טובה מספיק, תתקבלי.
בהצלחה
בראיון זה יהיה אותו הדבר בגדול, פשוט ינסו להכיר אותך. העיקר להיות כנה וחברותית. אם את מתמיינת למדעים יתנו לך שאלת חשיבה דבילית כזאת לפתור.
לגבי אומנות - אין לי מושג. צריך תיק עבודות, ואין איך להתכונן לזה. פשוט תראי מוטיבציה ואם את טובה מספיק, תתקבלי.
בהצלחה
באותו הנושא: