5 תשובות
אני חושבת שצריך לכתוב עם ת כי אותיות איתן ופשוט לא תמיד מקפידים
שואל השאלה:
אבל מבחינה דקדוקית... מה נכון להגיד/לכתוב?
אנונימית
מבחינה דקדוקית עם ת. אותיות איתן.
ההבדל הוא שבעזוב אותי אין חומוס ובתעזוב אותי יש חומוס.
אנונימי
עם האות ת זה הנכון