4 תשובות
ממש אל תקחי 80. את רק תלמידה, במחיר כזה עדיף לשלם לסטודנט, או לשלם 100 למורה מקצועי. אף הורה לא ישלם לתלמיד תיכון 80 שח לשיעור פרטי.
תקחי 40-50, זה מה שלוקחים בדרך כלל תלמידי תיכון. מעבר לזה כנראה שלא יקחו אותך.
לא חושבת שישלמו לך 80 שקל.
את בכיתה י', סטודנטים לוקחים 70-80.
תבקשי 40-60
קחי 80,לרוב לוקחים יותר...אבל זה בסדר את בי'
80 בדרך כלל שיעורים פרטיים זה איזה 100 נראלי
אנונימית
באותו הנושא: