12 תשובות
תתעלמי
נאווה אבל זה שם מצחיק חחח תזרמי אל תיהי כבדה
אנונימי
אחותי קוראים לי בתיה ואני לא סבתא
תתעלמי זה בסך הכל שם ויש לך שם ממש יפה באמת
חחח גם בתיה זה שם מצחיק רק חסר כאן איזה יענקלה וזה דיור מוגן חח
אנונימי
^אני מתהה
שימי פס על כולם!
יש לך שם מהמם!!!!
אחחוחחהחחבחחיחחם אותך נאווה
תתעלמי יש לך שם מושלם
תצחקי איתם ואם אין לך מצב רוח לזה שימי פאקינג פס
אין לך מה להתייחס לזה וזה אחלה שם אני לא יודעת למה צוחקים עליך בגלל זה...
אנונימית
פשוט תתעלמי.
את אוהבת את השם הזה? זה מה שחשוב.
ולדעתי יש לך שם יפה(:
מה למה שיצחקו עליו הוא מאוד יפה
אנונימית