4 תשובות
בפרק הראשון נראלי
פרק 1
שואל השאלה:
יואו תודה^
איך הסדרה?
יואו תודה^
איך הסדרה?
אנונימי
הסדרה מעולה אבל כמו שאמרו העונות הראשונות מעולות ולאט לאט זה מדרדר ולאף אחד כבר אין מושג מה קורה