11 תשובות
כן כי הוא בעד ישראל
כן הוא אוהב אותנו
אנונימית
מצד אחד כן כי הוא כזה בעד ישראל אבל מצד שני לא כי הוא מסטול רצח ופזיז מדי ודיי החזיר את ארהב לשנות הטרפפו
מצד אחד כן כי הוא טוב לנו ממש מצד שני לא כי הוא לא טוב לארהב מצד שלישי גם ביידן לא מאה אחוז אז לא יודעת
ברור שכן כי טראמפ בעד ישראל וגם כי אני אוהבת את טראמפ ורוב הסייכוים שטראמפ ינצח
ברור הוא הכי טוב בשבילנו וזה לא משנה מה אתם חושבים שהוא עשה כי בלי השלום איתם והעזרה שלנו היינו מצליחים הרבה פחות
חד משמעית לא, גם ביידן אוהב את ארץ ישראל וטראמפ הוא נוראי לארהב, הוא אנס, מטרידן, שוביניסט, הומופוב, טרנספוב, גזען, שמעתם מה הוא אמר על המוות של ג'ורג' פלוייד זל?
הוא מזלזל וצוחק על אנשים עם מוגבלויות ואנשים מעמים או מעדות או עם צבע עור שונה משלו, לא מגיע לחזיר להיות נשיא
אגב, הוא מטומטם לגמרי, הוא אמר שאם נזריק לדם של חולה קורונה אלכוג'ל הוא ירפא, הוא חושב שאם הוא חלה לשבוע וחצי והחלים, כל ה*200 אלף* אנשים שמתו בארהב בגלל ההתרשלות שלו, לא קיימים ולא מתו
תצאו עליי אני מחכה
כן כמובן
הוא נותן וייתן גיבוי מלא לישראל ולפעולות שלה ובזכותו איראן, האויבת הכי גדולה שלנו, בסכנת קריסה מוחלטת
ככה שהוא טוב לישראל
והוא גם טוב לארהב, הוא מוציא את החיילים שלהם ממדינות אחרות וממלחמות שאין טעם שהם ילחמו בהם כבר, הוא פועל לעצירת ההסתננות הבלתי חוקית לארהב (החומה) והוא שומר על הכלכלה שם במצב טוב
לא
זה די אגואיסטי לאהוב אותו כי הוא אוהב את ישראל בלי לדעת מה הוא עשה ואמר
מקווה לטובת האמריקאים שביידן ינצח
כן
הוא אוהב את ישראל
נראלי הגיע הזמן להפסיק לחשוב על איך שהוא אוהב אותנו לשים לב למה שהוא עושה לאזרחים שלו, תפקחו עיניים בחייאת