5 תשובות
לא נורא בכלל.
בכלל לא נורא..
מה הבעיה לדעת שקיץ זה קדימה(השקיעה מאוחרת) וחורף אחורה בגלל שמחשיך מוקדם??
אני עד גיל 17 לא הבנתי את זה הכל טוב
שואל השאלה:
^^ זאת לא הבעיה הבעיה היא שחשבתי שתמיד יש שעה יותר בלילה ורק עכשיו הבנתי שזה רק ללילה שמשנים בו את השעון ולא לכל החורף....
^^ זאת לא הבעיה הבעיה היא שחשבתי שתמיד יש שעה יותר בלילה ורק עכשיו הבנתי שזה רק ללילה שמשנים בו את השעון ולא לכל החורף....
אנונימית
באותו הנושא: